Sunday, November 14, 2010

PELANCARAN BLOG

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya akan membuat pelancaran rasmi blog ini pada 15 November 2011 bersamaan 8 Zulhijjah 1431H.

Selepas pelancaran saya akan mula aktif sebagai blogger. Saya akan menulis di dalam blog ini mengenai isu-isu berkaitan dengan apa yang saya lalui setiap hari atau paling tidak pun setiap minggu. Banyak pengalaman boleh dikongsi bersama dan saya harap ianya akan menjadi panduan dan tauladan untuk kita semua.

Saya juga akan cuba masukkan gambar-gambar berkaitan supaya blog ini penuh dengan informasi dan menarik untuk bacaan dan tatapan semua. Sekali lagi saya mengalu-alukan pandangan dari rakan-rakan supaya blog ini dapat dipertingkatkan dari semasa ke semasa.

Sebagai insan yang baru hendak berkecimpung dalam bidang penulisan ini pastinya tidak terlepas dari melakukan kesilapan. Sekiranya terdapat sebarang kekhilafan dalam tulisan yang mungkin juga menyinggung perasaan mana-mana pihak saya mohon maaf dan sedia menerima teguran demi untuk kebaikan bersama.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.